piątek, 14 listopada 2014

"Motoryzacyjne wspomnienia"

   Wpis dzisiejszy, będzie poświęcony będzie motoryzacji ;)
 Od kilku miesięcy zdarza mi się między portretowaniem ludzi,zwierząt,
narysować także auta.
Dzięki obserwacji każdego rysowanego pojazdu zauważyłam,że
zaczynam więcej dostrzegać szczegółów, na które wcześniej
nie zwróciłabym na pewno uwagi.
Idąc ulicą ,gdy spotkam samochód marki ,którą akurat rysuję,
wnikliwie się mu przyglądam,by sprawdzić czy wszystko
wiernie odtworzyłam i co jeszcze mogę poprawić w rysunku.
Poniżej przedstawiam kilka moich prac, jedna doczekała się wersji
w kolorze :)




4 komentarze:

  1. piękne auta, szczególnie ten mercedes w kolorze przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Moja córka jest właśnie na etapie uczenia się nazw samochodów. Mało dziewczęce, ale podczas każdego spaceru wszystkie marki musi odgadnąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki-dzieła które niezwykle dokładnie odzwierciedlają narysowane modele. Jestem fanem motoryzacji i oglądanie takich prac to sama przyjemność, delektowanie się wspaniale uchwyconymi szczegółami i detalami które podkreślają profesjonalizm. Do tego jeden z prezentowanych modeli jest moją własnością przez co czuję się niezwykle zaszczycony! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu