piątek, 12 grudnia 2014

"Przedświątecznie..."

  Święta coraz bliżej ,grudzień jest takim miesiącem,że pędzi jak szalony.
Już mamy prawie połowę miesiąca, a nie tak dawno były Mikołajki.
Mój wolny czas pochłonęło tym razem wykonywanie kartek świątecznych, kilka
z nich udało mi się uwiecznić na zdjęciu tuż przed wysyłką ;)
Powstał też jeden portret Haliny Mlynkowej, bardzo ją lubię ,a przebój "Ostatni raz",który wygrał w tym roku SuperPremiery w Opolu jest jednym z moich ulubionych.
 Miłych świątecznych przygotowań





3 komentarze:

  1. prześliczne kartki, my w tym roku z Edziem robiliśmy podobne, ale troszkę mniej artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heniu mam jedną od Was jest cudowna, mam nadzieję,ze tegoroczna ode mnie Wam się spodoba :*

      Usuń
  2. Piękny portret i śliczne karteczki :) Widziałam jedną u Heni, zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu