czwartek, 22 czerwca 2017

"Testujemy temperówki"

   Każdy rysownik wie,że podstawą udanego portretu jest dobrze zaostrzony ołówek lub kredki.
Dlatego dzisiaj przedstawię Wam mój ranking najlepszych temperówek.
Może wydawać się na początku,że jakość temperówki nie ma znaczenia,a jednak to nieprawda.
   Rysując dużo i często ostrzenie ołówków musi być szybkie i skuteczne.
Ołówki dobrych marek nie należą też przecież do najtańszych,więc musimy o nie porządnie zadbać,aby służyły nam jak najdłużej.
   Pierwsze miejsce w moim prywatnym rankingu zdobywa temperówka marki Faber Castell Trio GRIP 2001.

Teraz można ją kupić w promocyjnej cenie pod tym linkiem:

Temperówka Faber Castell

Przeznaczona jest do ostrzenia aż trzech typów ołówków i kredek: standardowych,trójkątnych i grubych typu Jumbo.
Posiada dwa pojemniki na wiórki-co jest sporym ułatwieniem,gdyż nie brudzimy sobie miejsca pracy.
Cena też należy do przystępnych ;)
   Kolejne drugie miejsce zajmuje temperówka marki Staedtler z serii Noris Club.

Posiada podwójne ostrza-pasujące do wąskich i szerokich kredek i ołówków.
Bardzo wygodnie się nią ostrzy przybory do rysowania,posiada także pojemny zbiornik na wiórki.
Jest naprawdę dobrej jakości temperówką, którą mogę polecić zarówno profesjonalistom jak i amatorom.Cena też jest przystępna,gdyż waha się od 15-20zł.
   Trzecie miejsce zajmują w moim "prywatnym" rankingu oczywiście maleńkie  metalowe temperówki.Warto mieć je u siebie w biurku, gdyż kosztują kilka złotych,a dają sobie świetnie radę z ołówkami standardowej wielkości.

Może macie inne doświadczenia z innymi temperówkami ?


3 komentarze:

  1. Kiedyś kupowałam temperówkę raz na dwa tygodnie. Nawet robiłam sobie temperówki domowej roboty, np. z pudełka po tik-takach. Dopiero moja siostra zakupiła mi porządniejszy sprzęt z FaberCastell - mam go po dzień dzisiejszy! Dobra temperówka = mniej nerwów przy rysowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam małą temperówkę z FC, którą bardzo lubię (taka z gumowymi bokami), oraz podwójna temperówkę z gumową otoczką z Auchan, też bardzo fajna. Metalowych nie cierpię:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z temperówki zwykłej od firmy Koh-i-noor oraz Patio z gumową otoczką. Jestem z nich raczej zadowolona. Również nie cierpię metalowych temperówek :P

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu