wtorek, 25 marca 2014

"Wtorkowa melancholia "

     Czasami zdarzają się takie chwile w życiu,że trzeba się zatrzymać-przemyśleć wszystko.
Właśnie dzisiaj nadszedł dla mnie taki dzień.
Mam nadzieję,że od jutra zacznę nowy lepszy rozdział   ;-)
Poniżej kilka moich nowych rysunków, w tym jeden "pastelowy"
                   Sometimes there are moments in life that you have to stop-think everything. 
Just today I had a difficult day 
I hope that tomorrow I will start a new better chapter ;-) 
Here are some of my new drawings, including one "pastel" 
       


4 komentarze:

  1. odkąd mam prawo jazdy na motor marzy mi się taki harley :D

    piękne rysunki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Heniu ,życzę Ci w takim razie takiej maszyny jak najszybciej :)

      Usuń
  2. Śliczne kochana i ja mam takie dni :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyśmy miały tych dni jak najmniej, kochana także pozdrawiam i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu