piątek, 16 lutego 2018

"Portrety dzieci -to lubię"

  "Trzy rzeczy zostały z raju :gwiazdy,kwiaty i oczy dziecka-Alighieri Dante.
 Rysowanie szczerych,radosnych dziecięcych twarzy to dla mnie prawdziwa przyjemność.
Dlatego pierwszy wpis w tym nowym 2018 roku poświęcam tematyce beztroskiego dzieciństwa.
   Kilka lat temu nie przypuszczałam,że portrety w kolorze zdominują moją pracę.
Poniżej przedstawiam prace,które powstawały przez ostatnie kilka miesięcy.
Zabawa kolorem to fajna sprawa,polecam wszystkim;)))






4 komentarze:

  1. Przepiękne są te portrety, mają cudowne kolory, bardzo nasycone i te dodatki typu kokardka, bukiecik to świetna kompozycja, jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ogromnie 😘😘😘Pozdrawiam gorąco❤

      Usuń
  2. Podziwiam talent. Niesamowite portrety. Przepiękne kolory, zdecydowanie narysowane wszystko zostało z duszą. Brawo. <3

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ❤Chyba rysowanie nigdy mi się nie znudzi 😉Pozdrawiam również serdecznie 💛

      Usuń

Pages - Menu