piątek, 2 października 2015

"Jesień-kolorowy zawrót głowy i nie tylko"

  Upłynęło kilka tygodni od mojego ostatniego wpisu.
Czas nadrobić zaległości;)
Znów nastała jesień,już mamy październik.Jestem i zawsze byłam zwolenniczką cieplejszych klimatów,więc do jesieni podchodzę z lekkim dystansem.
Mam jednak nadzieję,że będzie ciepła i słoneczna jak tegoroczne lato.
Ta pora roku posiada jeden dość duży plus,który sprzyja rysownikom,a mianowicie długie wieczory.
Na drzewach widać już pierwsze mieniące się w słońcu barwy jesieni.
 Postanowiłam je uwiecznić na jednej z prac.
Tak oto powstały liście wykonane farbami akrylowymi.
Nie mogło także zabraknąć kilku "ołówkowych"prac.
Jedną z nich jest portret Agnieszki Szulim :

 oraz kilka innych nowości



5 komentarzy:

  1. Kochana cudowne są Twoje prace, każda jedna <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te ołówkowe oczy.
    Jesień jest cudowna, ta ciepła i kolorowa oby byłą słoneczna dla Twojej twórczości ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana wzajemnie oby ta jesień była dla nas łaskawa <3

      Usuń
  3. jakie zachwycające oczy, niby tylko rysunek a świdruje spojrzeniem... przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu