piątek, 22 stycznia 2016

"Portrety ołówkiem rysowane..."

  "Każdego ranka, po przebudzeniu otrzymujemy kredyt w wysokości osiemdziesięciu sześciu tysięcy czterystu sekund życia na każdy dzień.Kiedy wieczorem kładziemy się spać niewykorzystana reszta sekund nie przejdzie na następny dzień,to czego nie przeżyliśmy wciągu dnia,jest na zawsze stracone,pochłonięte przez wczoraj"-Marc Levy.
  Staram się jak mogę wykorzystać każdą godzinę,minutę czy nawet sekundę do robienia tego co kocham.
Dawno mnie nie było na blogu,ale to nie znaczy ,że przestałam rysować ;)
Na tę przyjemność zawsze znajdę choć chwilę.
Wraz z Nowym Rokiem powróciłam do rysowania ołówkiem.Tak powstało kilka nowych portretów: Angeliny Jolie, Stany Katic,Adele oraz dzieci,które rysuje zawsze z ogromną przyjemnością.





9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny i miłe słowa;))))

      Usuń
  2. I bardzo dobrze że rysujesz nadal i zmiana daty nić tu nie zmieniła, choć u Ciebie zmienia tylko na lepiej :-)
    Portrety boskie, zresztą ja już dawno doceniam niesamowity i niepowtarzalny portret wykonany przez Ciebie Alicjo :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariuszu dziękuję za miłe słowa :*
      Rysowanie dla przyjaciół to dla mnie prawdziwa przyjemność ;)))

      Usuń
  3. Prace przepiękne wszystkie. Jestem pełna podziwu!!
    Czy wykonuję Pani na zamówienie też?

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu