wtorek, 19 marca 2019

Blok do rysunku HappyColor 300gr"

Witajcie, trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, ale już jestem i obiecuję poprawę i częstsze wpisy.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nowość na rynku plastycznym,a mianowicie blok do rysunku Happy Color w którego tworzeniu miałam okazję uczestniczyć.
Charakteryzuje się on dość dużą gramaturą ,bo aż 300gr,co jest dość rzadkie niestety.Papier jest gładki i bardzo dobrej jakości, można to używać do ołówka, kredek,a nawet farb (nie faluje się i nie gniecie jak papier o niskiej gramaturze
Koszt bloków jest dostosowany do jego jakości i tak format A4 kosztuje około 11-16zł,natomiast większy format A3 to koszt 30-32zł.
Uważam,że jest to przystępna cena,a bloki są naprawdę tego warte ;)
Na koniec nie mogę nie wspomnieć o okładce na której znalazł się rysunek mojego autorstwa.Będzie mi niezmiernie miło jak to kupicie i podzielcie się że mną wrażeniami.Ponizej próbka możliwości tego nowego papieru.


3 komentarze:

  1. Piękna okładka, piękne rysunki! Właśnie przymierzam się do zakupów i na liście są bloki różnego rodzaju Chętnie kupiłabym taki dość uniwersalny, zarówno do rysunków jak i akwareli, więc może wypróbuję ten z Twoją okładką :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa❤Naprawdę polecam ten blok super się na nim rysuje;)Pozdrawiam gorąco:*

      Usuń
  2. Dziękuję😘Polecam na pewno nie będziesz żałować😉Pozdrawiam serdecznie 🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu